söndag 7 april 2019

Shoppa loss i USA

Som en sista hyllning till mitt shopping-jag (nåja, så mycket har jag egentligen aldrig shoppat, mest slösat pengar på upplevelser), bestämde jag och en kompis att ta en sväng till USA nu i sommar. Vi kommer vara några dagar i New York, men tyvärr inte hinna ut till Woodbury Common Outlet. Utan det får bli i själva stan vi shoppar loss.

Jag vill köpa ett par bra promenadskor av märket Asics. Sen vill jag köpa dyrschampo (gärna Ouai) och min favoritmascara (YSL) och givetvis lite kläder. Helst kashmir, men de måste finnas i storlek 44. 

Så... Är det någon läsare som har tips på butiker? Jag har tänkt ta mig till nån GAP och förstås Macy's, men jag är dålig på att hitta i New York, så tipsa på!

Har ni någon rolig resa planerad i år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

FIRE-träff Enköping 25 maj!!!

Tiden rusar som vanligt fram och även om det ser ut som vintern funderar på att återvända, så är det nu bara en månad kvar till vår FIRE-trä...