torsdag 6 juni 2019

Camp FI 2019!

Idag är det äntligen dags att träffas! Jag är halvdöd efter två dagars konferens med jobbet (inget lyx heller, vi höll oss i jobbets egna lokaler och tuffade på), men jag bör iaf kunna ta mig till Stockholm på nåt vis. Sen om jag hittar till rätt ställe, det vet i katten.

Jag har med mig en enklare pastasallad (med supergod salladsost från REKO), lite bananpannkakor (mest för att jag hade mjölk och bruna bananer hemma) och en livsfarligt god rabarberpaj som kanske räcker till fler än mig själv. Men bara kanske... ;-)

Till er som inte kan vara med, hoppas vi ses nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

FIRE-träff Enköping 25 maj!!!

Tiden rusar som vanligt fram och även om det ser ut som vintern funderar på att återvända, så är det nu bara en månad kvar till vår FIRE-trä...