måndag 25 mars 2019

Jag kommer. Kommer du?


Jag kommer att åka buss och tåg i över två timmar för att ta mig till Stockholm. Sen ska jag försöka hitta till Djurgården också... Detta dessutom dagen efter två heldagar med jobbet på annan ort. Tack och lov är jag ledig på fredagen, så jag har tre dagar på mig att återhämta mig.

Men det ska bli grymt roligt och jag klurar redan på vad jag ska ha med mig. Sa jag att jag gillar mat? ;-)

Nu vill jag att ni skriver att ni kommer och om ni inte kommer (snyft) varför ni kan missa denna historiska dag?

Funderar på om jag ska ha klänning kanske... Det händer inte så ofta ändå.

4 kommentarer:

  1. Ja jag har tänkt åka nerifrån Skåne Kan ju inte missa FIRE träff och dessutom i Stockholm på försommaren. Ser det som en del av årets semester. Ska också på FIRE brunchen i Gbg i april

    P..S var och tittade på en hästgård igår på Österlen jag funderar på att köpa. Finns två bostadshus, ett mindre och ett större, två stall, ett med tre boxar och ett med fem boxar varav åtminstone tre av dem är stora fölboxar som kan göras till fler men vill hellre att mjn häst har gott om plats. Finns flera stora hagar, en ridbana och en paddock och två km till ridskolans ridhus och fem km till en flera mil lång sandstrand. Mötte fem hästar där igår som var ute och red. Har tänkt att bo i ena huset och hyra ut det andra, och dra igång min verksamhet inom grön rehab (psykolog som löst master på Alnarp om Outdoor environment for health and wellbeing med natur, trädgård och djur som de tre parametrarna) så taggad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så roligt det ska bli att träffas! Så kan vi snacka häst sådär lite i smyg. ;-)

      Alltså den där gården lät helt underbar! Jag kan hyra det lilla huset och stallet med tre boxar, hehe. ;-) Grön rehab låter mycket spännande, jag tror verkligen att djur och natur har en enorm läkande kraft, speciellt när det kommer till psykiska sjukdomar (tänker på när jag var utmattad, lunka på hästryggen gav så mycket energi!).

      Radera
  2. Svar
    1. Härligt! :-D Ser så fram emot att ses. <3

      Radera

Utgifter för mars + strejk

Ja, jag vet att jag är sen att rapportera om mars. Men jag har hamnat i nåt slags konstigt mentalt läge där jag blivit fyra år igen och allt...