fredag 11 oktober 2019

Mot Malmö!

Tänk så det kan bli... Ett blogginlägg om att jag vill resa och fyra månader senare är det dags att sätta sig på tåget. Det ryktas om att Fru EB kommer åka första klass, jag nöjer mig med andra klass och tar med en drös med böcker, både att läsa och att skriva i. Kanske kommer jag på nåt roligt att skriva till bloggen?

För er som missat det är det alltså FIRE-träff i Malmö imorgon. Mer info finns här och vi är dessutom några stycken som kommer äta middag ihop efteråt också. Det vanskas hembakade bullar på träffen, som om jag inte innan var i ett tillstånd av total eufori inför att träffa alla. Lokalen är för 40 personer, blir det fullt???

Jag ser enormt mycket fram emot att träffa alla, men jag ser också oerhört mycket fram emot att susa fram genom det svenska landskapet i en tyst kupé i flera timmar. Bara njuta av nuet och låta tankarna vandra. Som jag har längtat efter detta!

Ses imorgon! Det är jag som ser ut som en boll med fluffigt hår. ;-)

6 kommentarer:

  1. Är dessvärre bortrest med jobbet över helgen, det hade varit kul att träffas :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch typiskt. Det får bli fler tillfällen! :-)

      Radera
  2. Ja det verkar som om vi kanske spränger huset. 40 platser finns det och jag tror fler än så har anmält sig. Men! The more the merrier och vi får väl helt enkelt så i så fall.

    Jag är den skäggige och långhåriga karln.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha "skäggige och långhårige". Jag hade beskrivit dig som den trevliga snygga karln som (givetvis) nån annan smart person redan haffat. ;-)

      Och med den kommentaren kommer jag aldrig mer våga träffa dig. Hrm... :-P

      Radera
  3. Det ska bli superskoj! Även om man blir lite nervös inför att träffa så många okända människor. /Horsewood9

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men jag hann inte prata med dig! Suck... Jag såg ditt namn flasha förbi vid nåt tillfälle, men jag fattar inte hur fyra timmar flög iväg så snabbt.

      Radera

Tionde veckan avklarad - matutmaning 2024

Woop woop! Vi går nu in på sista veckan av utmaningen. Jag tröttnade på att vela kring fårfärsen, så till helgen blir det tacofest helt enke...