fredag 25 oktober 2019

Utan internet...

Med en drös tidsinställda inlägg såg jag verkligen fram emot att diskutera saker med mina läsare.

Tji fick jag! Senaste veckan har det varit enormt strul med internet på jobbet och det är bara att inse, jag tänker inte ens på att jag har en blogg när jag är hemma. Så mina stackars, underbara läsare, som kommenterar och kommenterar, de får ingen som helst respons...

Igår eftermiddag åtgärdades äntligen felet, så nu har jag kämpat med att kommentera ikapp mig. ;-) Jag vill bara säga att jag tyvärr kan bli lite tyst ibland i bloggen och att jag uppskattar precis varenda en som tar sig tid att läsa (och kanske även kommentera), även om jag själv är på tok för frånvarande ibland.

Idag är det lönedag för många, mig inkluderad. Tyvärr har jag pga vissa mer eh slösaktiga tendenser i min personlighet inte ett öre kvar på kontot efter några timmar. Puff så försvann allt till räkningar (men ok, däri finns även sparandet och just idag tippar mitt innehav på avanza över från 1,2 till 1,3 miljoner. Heja heja!) och kontot gapar tomt. Snyft. Det kommer ett eget inlägg (så småningom) om hur jag måste ta tag i min ekonomi igen (kanske göra resultaträkningar, hua!).

Jag hoppas att alla läsare har en riktigt härlig helg. På grund av mitt försök att vara anonym kan jag inte avslöja mina helgplaner, men jag ska hälsa på goda vänner och ha det riktigt mysigt.

Vad ska du göra (eller kanske inte göra) i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Deklaration 2023

Det har varit lite spänt inför deklarationen för min del. För första gången nånsin så får jag ta del av ränteavdragen. Jag har maxat lånet p...