tisdag 18 februari 2020

Teknikstrul

Sorry, det var inte meningen att hamna i radioskugga igen. Men jobbet har haft lite krångel med Googles sidor (tror det var nån nitisk person på IT som stängde ned och sen ville det inte funka när det skulle återinföras), så jag har inte kommit åt mitt Googlekonto ett tag. Försökte mig på att kommentera anonymt på ett par bloggar som kompensation, men kommentarerna lyckades försvinna ut i cyberrymden också...

Men fördelen med detta är att jag har några inlägg på lager, som jag ska försöka skriva färdigt nu, så blir det förhoppningsvis några dagars inlägg, ifall allt kraschar igen.

Sen ska jag ta tag i att väcka upp min privata dator, har förträngt lösenordet på den, men det ska väl gå att fixa på nåt vis. ;-) Så slipper jag vara så beroende av jobbdatorn hela tiden.

Hoppas de som haft sportlov haft ett trevligt sådant och de som har sportlov denna eller kommande vecka har tid att vara ledig. Jag jobbar snällt på som kompensation, så kanske ingen märker att jag egentligen är överflödig på jobbet. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

FIRE-träff Enköping 25 maj!!!

Tiden rusar som vanligt fram och även om det ser ut som vintern funderar på att återvända, så är det nu bara en månad kvar till vår FIRE-trä...