torsdag 27 februari 2020

Jag vill åka på kurs i sommar...

Jag hade egentligen tänkt att jobba hela sommaren och försöka snåla in så mycket som möjligt på semesterdagar till kommande äventyr till hösten. Men så läste jag hos Enkelboning om deras sommarkurs.

Det låter så himla roligt! Tänk att få åka bort, njuta av helpensionat i fina Småland och verkligen få tid att nörda ned sig i vad man egentligen vill med sitt liv. Jag har sån lust att åka! Ska ta och se hur planeringen för sommaren ser ut, kanske kan jag komma loss från jobb och hästar och komma iväg...

Har du nåt spännande att se fram emot i sommar? Ska du kanske också på kurs?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

FIRE-träff Enköping 25 maj!!!

Tiden rusar som vanligt fram och även om det ser ut som vintern funderar på att återvända, så är det nu bara en månad kvar till vår FIRE-trä...