söndag 8 mars 2020

Bloggen ett år!


Ja tänk! Nu är det ett år sedan bloggen startade. Jag har medvetet uppdaterat lite sådär när jag känner för det, så totalt har det blivit 201 inlägg. Det hittills mest lästa inlägget är mitt första inlägg, som jag kan tycka är lite småtråkigt, men som genererat hela 1746 sidvisningar. Coolt! Det näst mest lästa inlägget, som känns lite mer logiskt, är det magiska händer, med 917 sidvisningar. Jag misstänker att det är för att ingen fattade mina uträkningar. ;-)

Hursomhelst. Jag ska inte bli så långrandig med detta inlägg, det är ju söndag och helst vill man bara vara ute när man är ledig (iaf jag). Jag avslutar därför med en liten jämförelse då och nu, på mina dyrbara slantar (för det är ju ändå pengar och vad pengar kan ge en som bloggen handlar om).

När jag började blogga bestod min ISK Sålda saker av 8 775 kr. Idag består den av... 47 200 kr. Det är helt vansinnigt, speciellt som jag fortfarande har massor med saker kvar att sälja.

Så alla ni där ute, fortsätt kämpa med att rensa, sälja och spara! Varje krona gör verkligen skillnad. Tack för att ni läser, varenda en av er, det betyder massor för mig! <3

2 kommentarer:

  1. Tack för ditt första år som bloggare. Jag ser fram mot att få följa din resa vidare och blir glad för alla inlägg som kommer.

    SvaraRadera

Utgifter för mars + strejk

Ja, jag vet att jag är sen att rapportera om mars. Men jag har hamnat i nåt slags konstigt mentalt läge där jag blivit fyra år igen och allt...