fredag 3 juni 2022

Maj 2022 vs maj 2021

Det har varit en ganska dyr månad. Men mest har jag faktiskt sparat. Eftersom jag gått ur svenska kyrkan är det i maj jag puttar in de pengar jag sparat på detta. Vilket såklart märks i sparandet. 

Totalt blev det 35 167 kr ut denna månad, att jämföra med fjolårets 29 118 kr. Visst låter det hiskeligt. Men sen har vi ju sparandet... Ifjol låg det på 8 950 kr och nu landade det på 11 283 kr. 

Mest stolt är jag över fyra 0-poster denna månad; reko, onödigt häst, nöje och kläder. Yay! Iofs kanske inte så konstigt då jag nästan inte lämnat gården. ;-)

Snart kommer sparkvoten att sänkas, så jag njuter så länge det går. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

FIRE-träff Enköping 25 maj!!!

Tiden rusar som vanligt fram och även om det ser ut som vintern funderar på att återvända, så är det nu bara en månad kvar till vår FIRE-trä...