fredag 17 juni 2022

Föl tar tid...

Jag skäms lite när jag skriver här, för bloggen har verkligen blivit bortglömd. Livet med föl är ljuvligt, men det tar mycket mer tid än jag tänkt mig. Det är liksom inte bara att ta in hästen och rida, som jag gjort förut, utan det ska fixas och trixas med den lilla.

Daisy växer som hon ska och är en glad och busig fölunge, så allt rullar på som det ska nu. 

Ja, ett litet livstecken från mig, det lär tyvärr dröja innan jag kommer på nåt skoj att skriva om när det kommer till ekonomi igen, tills vidare är det bara att bita ihop och fortsätta spara trots att börsen bara går ned och ned och ned...

Hoppas alla får en härlig midsommar!

2 kommentarer:

  1. Men föl är ju jätteskojigt, så du kan ju skriva mer om det! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle också behöva ett föl för att slippa tänka på hur mycket mina fonder har sjunkit. Eller en hund. Jag kan visserligen tänka på mina odlingar, men de utvecklas i paritet med börsen, så det blir jag inte mycket gladare av.
    Men stort grattis till fina fölet och dito midsommar!
    DDT

    SvaraRadera

Förmåner från jobbet

Så var det måndag igen. För att peppa oss alla lite extra (vissa kanske är lediga både tisdag och onsdag?) kommer här ett positivt inlägg om...