söndag 21 februari 2021

Tredje veckan med rensning

Jag trodde helt ärligt att den här veckan skulle bli svår. Men faktiskt så hittade jag lätt sju saker (eller egentligen åtta) som fick lämna mitt hem. Kan det bli lika enkelt nästa (sista!) vecka?


Två trasiga (!) tavelramar som borde slängts för länge sedan. En plastbunke som ersatts med en i rostfritt stål, men ändå tog upp plats i köksskåpet. En vidrig reklammössa som var så liten att den aldrig gått ned över öronen (ingen mening att ha en sån mössa på sig). En matlåda som helt tappat fräschör och fungerar bättre i återvinningen. En trägaffel som jag aldrig använder, utan mest ångrar att jag köpte. Slutligen även två små lysande/blinkande grejer man ska fästa på nåt (kläder? hund?) som jag aldrig använt och garanterat aldrig kommer att använda. 

Rensar ni andra fortfarande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

FIRE-träff Enköping 25 maj!!!

Tiden rusar som vanligt fram och även om det ser ut som vintern funderar på att återvända, så är det nu bara en månad kvar till vår FIRE-trä...