söndag 26 maj 2024

Tack för att ni kom!

Det blev en riktigt mysig picknick i Enköping, kanske aningens varmt, men det fungerade bra att sitta i skuggan. 

Som vanligt när FIRE-personer träffas flyter samtalet på och man diskuterar saker som verkligen intresserar. Jag behöver smälta en del av det som togs upp, men förbered er på inlägg om deltidsarbete och hur man kan tänka kring bostadslån innan FIRE. 

Inga bilder togs och en diskussion handlade faktiskt om hur anonym man är, framförallt när man bloggar. Alla som kom valde dessutom fingerade namn, så det är helt klart något som påverkar när man funderar på FIRE; Hur mycket ska man berätta för sin omgivning? Vad säger man efter att man blivit FIRE när frågan om vad man jobbar med kommer upp? Hur ärlig ska man vara på bloggen? 

Jag vill tacka alla som kom, det var så roligt att få träffa er. Ansiktsblind som jag är så garanterar jag att ni i alla fall kommer fortsätta vara anonyma i min värld. ;) Hoppas på en ny träff i höst när de förbaskade myggen fryst ihjäl... Kanske i skostaden?

Nu ska jag krypa ner i sängen och se om sömnen infinner sig. Nytt inlägg kommer så snart orken återvänt. 

3 kommentarer:

  1. Tack själv för ett trevligt arrangemang!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du fixade så bra att vi kunde träffas! Kul att få diskutera, jag behöver också smälta lite av intrycken från igår.

    SvaraRadera
  3. Underbart att få träffa er alla! Jag tycker också att vi kör en till träff till hösten. Lättare pollenläge då! /Minna

    SvaraRadera

Tack för att ni kom!

Det blev en riktigt mysig picknick i Enköping, kanske aningens varmt, men det fungerade bra att sitta i skuggan.  Som vanligt när FIRE-perso...