tisdag 22 december 2020

Mitt nyårslöfte

 Ha! Jag sa ju att det skulle bli fler inlägg innan året var slut. 

Jag har klurat en del på varför jag inte kommer mig för att skriva så mycket i bloggen och en av anledningarna är att jag dragit mig för att logga in från jobbdatorn. 

Men nu har jag bestämt mig för att jag aldrig (!) ska läsa någons blogginlägg utan möjlighet att kommentera, vilket oftast kräver att jag är inloggad. För det är sååå sjukt ofta jag tänker att jag ska kommentera något "sen" och så blir det aldrig av. Ibland hittar jag inte ens det inlägg jag tänkt kommentera på. 

Som bloggare vet jag hur glad man blir av kommenterar och många gånger kommer det upp nya tankar av kommentarerna, för hela gänget inom FIRE har ju olika infallsvinklar och tänker på samma problem på olika sätt. Vilket är det bästa med FIRE-gänget enligt mig (såklart gäller det även ni som läser och aldrig tänker sluta jobba också!).

Så för att bli bättre på att kommentera, så behöver jag vara inloggad mer. Alltså är det dags att våga logga in från jobbdatorn och då kommer det bli fler inlägg också. 

Ingen garanti att det blir bra inlägg dock, det känns mest som att jag skriver bara rakt ut vad jag tänker och så får det stå så, helt oredigerat. 

Nä, nu ska jag ut och rida lite. På återhörande!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Håller helt med om att det är väldigt roligt och uppskattat när någon kommenterar på det man skriver :) Exakt som du skriver så lär man sig väldigt mycket också då man får ta del av andra personers tankar och infallsvinklar. Tillsammans blir vi alla bättre :)

    Ha en fantastisk jul!

    SvaraRadera
  2. Det låter väl som en jättebra plan!
    Ha det så mysigt på ridturen!

    Mvh Louise

    SvaraRadera

FIRE-träff Enköping 25 maj!!!

Tiden rusar som vanligt fram och även om det ser ut som vintern funderar på att återvända, så är det nu bara en månad kvar till vår FIRE-trä...