fredag 20 november 2020

Nya lakan

 Nä, jag pratar inte om pengar. Jag pratar om den där känslan när jag går in i en butik och faktiskt ska köpa någonting. Nu sist (nåja, det var en månad sen nu) köpte jag nya lakan. Jag köpte dyra lakan (tyckte jag) som hette Percale (fick massor av bra tips härifrån) och även om de bara kostade några hundralappar mer än de jag köpte för tre år sedan, så är det milsvida skillnad på känslan när jag kryper ned i sängen. 

Kruxet nu är väl bara att jag vill köpa även påslakan i samma kvalitet... ;-) 

Jag inser nånstans i det här att jag behöver bli bättre på att köpa saker jag faktiskt behöver, så nu har jag varit duktig och gjort en lista på saker jag ska försöka köpa på Black Friday. Nya påslakan är inte inkluderade, men kanske åker de upp på listan till nästa år. 

Planerar ni att handla på Black Friday?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Börsen gör mig nervös...

Det är konstigt hur hjärnan fungerar. På nåt vis har jag lättare för att ta motgångar än framgångar. Det är som att jag inte riktigt tror på...